Monday, May 21st

Last update09:18:42 AM GMT

Burdasiniz: HABERLER Sağlık Kadınlar içsin, erkekler tüketmesin

Kadınlar içsin, erkekler tüketmesin

e-Posta Yazdır PDF

4169AKadın erkek hepimiz her gün tüketiyoruz...

İNGİLTERE’deki Bristol Üniversitesi’nde yapılan bir araştırmaya göre, kafein içeren kahveler stresli çalışma koşullarında bulunan kadınların performanslarını yükseltirken, erkeklerde aynı etkiyi göstermiyor.

Araştırmaya göre kahve tüketen kadınlar, iş hayatında kendilerine daha fazla güven duyuyor. Erkeklerde ise hafıza zayıflıklarına ve karar alma süreçlerinde zorluklara neden oluyor.


Share:Ask!BlinkBits!Blinklist!Blogmarks!BlogRolling!Cannotea!Del.icio.us!Digg!Diigo!DZone!Free and Open Source Software NewsFacebook!Fark!Faves!FeedMeLinks!Furl! GodSurfer!Google!linkaGoGo!Live!Ma.gnolia!Maple!Mister-Wong!Mixx!MyLinkVault!MySpace!Netscape!Netvouz!Newsvine!RawSugar!Reddit!ShoutWire!Simpy!Slashdot!Smarking!
Spurl!Squidoo!StumbleUpon!Swik!Tailrank!Technorati!Wists!

Yorum ekle


Güvenlik kodu
Yenile